fredag 9 juni 2017

Fredag 9/6-2017 20:06

DAG: Jaha till natt igen och en jävligt kass natt inatt vaknade tidigt och somnade sedan inte om igen. Kom ur sängen till 10:30 och fick i mig frukosten. Så sedan gav jag upp romanen idag och väntade på att klockan skulle slå ett då jag planerade att ta mig till ICA för att handla lite. Men jag kom inte iväg och till 14:30 tiden så stack jag till ICA. Köpte för 100 och fick allt nu har jag 200 kvar en hundring till nästa vecka och sedan en till veckan där på och sedan får jag mer pengar igen. Så mer? Jo jag kom hem och gick igång med middagen hade idag fläsk och potatis och löksås. Såg två serier idag och sedan så fick jag i mig en kopp kaffe och så var det allt för idag. Jo jag har fått samtal idag från morsan och faster lite sånt. Så mer? Ja det lutar åt att jag köper en trimmer och klipper mig själv för då sparar jag 220 som jag kan ha till mat. Så till den 25é sticker jag till affären och köper en tror jag om inte allt kommer emellan. För allt går upp hyra och allt går upp men pengarna jag får stannar samma så tillslut om ett par år så måste jag ta bort teven jag kan börja med att ta bort film kanalen där får jag 219 efter det så kan jag ta en billigare teve och då tjänar jag lite där med. Annars efter detta så vet jag inte vad jag skall ta bort som jag har mitt bredband kommer jag inte ta bort men jag kan ta bort teven helt och inte ha några kanaler då tjänar jag nog ett par hundra till. Men efter det jo jag kan köpa mat för en månad då får jag lite pengar över just nu köper jag för två månader och sedan lägger jag undan en månad på så sätt får jag pengar över till buffert men snart så går inte det heller. Och mer pengar får jag inte så tillslut så kommer jag inte kunna bo kvar heller men det tar nog ett par år till innan det är så illa men allt går upp. Hyran höjs 200 nått sånt varje år och det går snabbt så vi får se hur länge det håller. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses imonn igen.

TRÄNING: Ja imonn så skall jag köra stretchen är tanken så jag hoppas att jag sover inatt så kör jag imonn.

ROMAN: Nej inte idag men tills imonn om jag sover så vilket jag hoppas att jag gör.

TECKNING: Ja jag hoppas att de går ifrån den teckningen som jag måste köpa nytt för att göra och tillbaks till den där jag bara använder penna och papper. Vi får se när nya brevet kommer till slutet av månaden.

Så jag kommer igen imonn men nu säger jag Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: