söndag 4 juni 2017

Söndag 4/6-2017 20:16

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen. Vaknade till 04:30 och sedan somnade jag inte om igen. Kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten. Så sedan gick jag igång med dammsugningen till ett tiden. Så efter detta så satte jag igång att spela lite men idag gick det åt skogen och jag hade som tur var en sparning från igår för jag glömde spara idag. Jag sköt bort 60 pilar och träffade bara med två det skall gå åt 8 för fyra mål men inte idag. Jag har illa svårt att skjuta i luften men som tur är så fanns sparningen från igår. Så mer? Jo jag gick igång med middagen till tre tiden idag. Hade idag hamburgare med mos och såg en film men den hade jag sett jag såg tvåan innan jag såg ettan så jag la ner och såg en serie istället. Så mer? En skit dag idag och som vanligt startar den med kass natt. Så mer? Jo jag har idag ätit två isglass. Så mer? Nä inget mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har tagit fram kläderna för imonn så jag är redo för att köra. Så hoppas jag att jag sover bättre inatt.

ROMAN: Ja någon gång skall jag väl sova jag hoppas att jag gör det inatt så kan jag gå igång med romanen igen tills imonn.

TECKNING: Ja vi får se vad som kommer till slutet av månaden.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: