fredag 23 juni 2017

Fredag 23/6-2017 20:24

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen sov fram till fem tiden och sedan inte mer. Kom ur sängen till 10:30 och fick i mig frukosten. Sedan gjorde jag inte nått fram till ett tiden då jag stack till ICA för att handla lite. Sedan hem igen. Köpte lite sill idag och jag fick sillen för 5 spänn styck så jag tog tre askar så jag har till sedan med. Så har köpt två spel idag ett för 10 och ett för 25 så nu är pengarna slut för detta. Så mer? Jo jag vann med låg på en 30 och nått. Så mer? En kass dag idag efter kass natt igen. Jag hoppas jag sover lite bättre tills imonn. Mini blogg idag visst.

TRÄNING: Ja har inte gjort nått på denna punkt idag. Men imonn så hoppas jag att jag kör igen stretchen. Vi får se hur sömnen är inatt.

ROMAN: Nä inte nått idag. Sad smile

TECKNING: Idag hade jag kunnat köra men hade inte ork idag till nått.

Så dagen är slut och jag hoppas det blir en bättre tills imonn. Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: