tisdag 20 juni 2017

Tisdag 20/6-2017 20:29

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt inatt vaknade till sex tiden och somnade sedan inte om igen. Kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten. Så efter detta så fick jag ett samtal till elva tiden. Efter detta så har jag inte gjort ett dugg idag. Jo jag har spelat lite och ställt igen Link till att ge sig på slut bossen. Det kom en uppdatering idag och då spade jag inte innan jag uppdaterade så jag fick börja om igen med att samla pengar. Så efter detta så hittade jag en väg till slottet som jag kunde ta och nu skall jag imonn köra slut bossen. Får se hur det går imonn. Så mer? Jo jag fick ett samtal till runt fem tiden efter middagen. Och till tre tiden gick jag igång med middagen. Hade idag stripes och köttbullar idag med ketchup och såg inte på nått idag heller. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så bäddade jag. Sedan spenderade jag en timme att leta efter ett etui till mitt minne för där fanns en adapter som jag måste ha om jag skall lägga till nytt minne igen. Så mer? Nä nu kommer jag inte på mer att säga så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja denna punkt är inte igång idag eller imonn men till torsdag så kör jag igen.

ROMAN: Ja hoppas jag sover bättre inatt så kör jag imonn.

TECKNING: Har pillat lite idag men jag har inte hittat vilket program jag skall använda ännu men det lutar åt Inkscape tror jag finns nog mest hjälp där för att göra det jag vill men sedan skall jag kunna lösa hur man gör med det är inte så enkelt heller. Men jag skall pilla med det till söndag eller annan dag om jag inte sover så kan jag köra lite på det igen.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: