lördag 17 juni 2017

Lördag 17/6-2017 20:53

DAG: Jaha till natt och en okey natt inatt men var illa seg när jag vaknade idag. Kom ur sängen till 11:00 tiden och fick i mig frukosten och tabletterna. Så sedan skulle jag gå igång med romanen men idag sket det sig tappade lusten idag och la ner. Så jag spelade istället är nu snart klar för att möta sista bossen skall fixa ett par grejor till sedan kör jag. Så mer? Jo glodde på en film idag innan jag gick igång med bloggen och det är därför jag är så sen idag. Till tre tiden så gick jag igång med middagen hade idag karréer med klyft och såg inte på nått idag heller. Men glodde ändå på teven ett tag sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så bäddade jag sängen med. Så mer? Nä kommer inte på mer idag en mini blogg idag tror jag visst.

TRÄNING: Ja körde idag armhävningarna bara sedan gav jag upp.

ROMAN: Ja hade allt igång idag men tappade tillslut orken och la ner.

TECKNING: Ja skall köra imonn men jag skall också ut och handla lite innan detta så jag hoppas att jag kommer upp i tid imonn.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: