söndag 11 juni 2017

Söndag 11/6-2017 20:30

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen vaknade ett otal gånger under natten och morgonen. Kom ur sängen till 11:00 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång att dammsuga till tolv tiden. Efter detta så spelade jag först fyllde jag på och sedan gick jag igång med sista nja näst sists bossen. Skall nästa gång gå igång med slut striden på boss fyra. Efter det så är det slut bossen och sedan är jag klar med spelt tills DLC packet kommer och det är snart. Så efter detta så gjorde jag inte mycket men gick igång med middagen till tre tiden. Hade idag kotletter med mos och såg inte på nått idag heller de nya serierna kommer snart igång hoppas jag. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så bäddade jag. Ja det var nog allt idag tror jag en rätt kass natt men en okey dag idag ändå.

TRÄNING: Ja har tagit fram allt tills imonn och jag hoppas att jag sover så kör jag imonn igen.

ROMAN: Ja om sömnen kommer så kör jag igen imonn så jag hoppas att jag kan somna som jag vill ikväll.

TECKNING: Ja vi får se vad som kommer denna månaden.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: