onsdag 1 juni 2016

Onsdag 1/6-2016 20:22

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen men sov rätt okey på morgonen. Så kom ur sägen till 10:30 och gick igång med frukosten när den var klar så ringde morsan och ville ha hjälp. Så efter frukosten så stack jag till Mölndal och sedan hem igen. Då var klockan tre och jag igång igång med middagen. Hade idag kotlett och en karré och mos idag för det gick snabbt. Såg en serier när jag åt och så fick jag i mig en kopp kaffe. Så sedan till sex tiden så gjorde jag övningarna och så tog jag och bäddade sängen. Det var nog allt för idag det.

TRÄNING: Ja körde övningarna idag och det gick okey. Skall packa väskan nu efter bloggen  med.

ROMAN: Ja vi får se när jag kommer igång med detta igen snart hoppas jag.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: