tisdag 7 juni 2016

Tisdag 7/6-2016 20:14

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass sådan igen vaknade ett antal gånger och kom ur sängen till 10:00 tiden. Fick inte i mig mycket idag och så till 12:00 så stack jag till morsan. Hjälpte till lite sedan hämtade jag nycklarna och så hem igen. Gick i gång med middagen när jag kom hem men jag stannade på ICA för lite vatten sedan hem. Men jag fick inte i mig middagen hela heller idag. Såg en serie när jag åt och så fick jag i mig kaffe och så gjorde jag övningarna. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Japp körde bara övningarna idag men det gick okey.

ROMAN: Ja vi får se när jag kommer igång igen med denna punkt snart hoppas jag.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: