lördag 4 juni 2016

Lördag 4/6-2016 20:16

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt men jag vaknade ett antal gånger ändå inatt. Kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten sedan gick jag på datorn igen. Men det ville sig inte idag heller jag kom ingen vart alls och la upp nytt på forumet idag så får vi se när de svarar. Så det sket sig igen idag. Efter detta så gick jag igång med träningsmaten till två tiden. Så efter detta så gjorde jag övningarna och sedan gick jag igång med middagen. Hade idag kotletter med pommes och pepparsås och såg inte på nått idag fanns inte nått nu när sommaren har kommit igång. Så slö blängde ett tag och så fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste lite. Ja mer? Jo jag fick inte svar på eurojackpot igår men ser idag kanske lite där. Sedan är det lotto idag men de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite ni ser idag eller imonn på Twitter. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja gjorde bara övningarna idag men det gick okey. Skall komma igång med stretchen igen men jag måste ta mig igenom lite innan.

ROMAN: Nä inget här heller jag hoppas komma igång igen om ett tag.

Så dagen är slut så jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: