måndag 20 juni 2016

Måndag 20/6-2016 20:36

DAG: Jaha till natt och inte så bra inatt somnade och sov sedan rätt okey trodde jag när jag vaknade men sedan blev jag illa trött och efter frukosten så la jag mig och la ner romanen idag. Sedan så slocknade klockan med så jag vet inte hur jag sov heller. Så ja jag låg fram tills det var dags för lunch och efter den så la jag mig igen. Skit kass dag idag fick inte nått gjort alls idag. Så till tre tiden så stack jag till träningen sedan hem igen. Fick i mig middagen och så fick jag ta nytt i örat och så låg jag en timme med det sedan satte jag igång med bloggen. Träningen gick okey men ryggen är inte okey ännu så fan vet hur lång tid det tar. Den hade nog varit okey men jag flyttade och så sket det sig igen. Så mer? Nä inget mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde idag och det gick okey jag cyklade i fem idag så ökar jag till tio tills torsdag. Sedan skall jag lägga på efter träningen med med det kommer ta ett tag till för ryggen är inte okey.

ROMAN: Ja kass natt och se sket det sig idag men jag hoppas på bättre tills imonn. Men vi får se hur jag sover inatt.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: