söndag 12 juni 2016

Söndag 12/6-2016 20:11

DAG: Jaha till natt igen då ja och en jävligt kass natt igen. Vaknade ett otal gånger under natten och kom ur sängen till åtta tiden. Fick inte i mig någon frukost idag utan fick i mig en kopp kaffe. Så till 09:20 stack jag till vagnen och åkte till Mölndal. Så hjälpte jag morsan med det sista. Och till två tiden var jag klar och stack hem. Så hoppade av vagnen vid korsvägen och gick sedan hem där ifrån. Var hemma till tre tiden och gick jag igång med middagen hade idag korv och stripes och såg en serie när jag åt. Så sedan gjorde jag övningarna till sju tiden och så fick jag i mig en påse med fun bullar. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Japp har packat väskan för imonn så skall jag också höja vikterna ja jag skall skriva upp höjningen sedan höja till nästa vecka igen.

ROMAN: Ja vi får se när jag kommer igång igen med detta till nästa vecka hoppas jag men jag skall ut till tisdag så den dagen går bort.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: