lördag 18 juni 2016

Lördag 18/6-2016 20:08

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt sov fyra timmar inatt och kom ur sängen till tio tiden men la mig igen fram till tolv. Men sedan gav jag upp jag skrev inte nått idag kände att det inte var någon ide att köra alls idag. Så spelade lite idag men det gick så där idag. Annars har jag inte gjort mycket idag jo jag har gjort träningsmaten idag efter det så har jag inte gjort nått. Kass dag idag och imonn är det en slö dag men jag hoppas jag sover bättre sedan så jag kan komma igång igen. Fick i mig middagen med hade idag karréer med mos och såg inte en serie idag fanns inget att se idag. Är lite tomt på sommaren kommer igång igen till augusti igen såg jag idag på fox då kommer wenjard pine eller vad den nu heter igen. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja idag hoppade jag stretchen men jag hoppas till nästa vecka kunna köra igen. Men då måste jag sova bättre med vi hoppas på det.

ROMAN: Ja inget idag men efter fyra timmar så blir det inget men jag hoppas att jag sover bättre till nästa vecka igen.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: