torsdag 9 juni 2016

Torsdag 9/6-2016 20:04

DAG: Jaha till natt igen då ja och jag tog en starktablett igår och sov kasst fram till sex tiden. Efter detta så kunde jag inte somna igen och kom ur sängen till åtta tiden. Fick inte i mig frukosten idag och så ringde morsan till tio tiden nått sånt och så gick jag till elva. Så tog vagnen till Mölndal och så flyttade hon sedan stack jag till den nya lägenheten och packade upp stannade till fyra tiden sedan åkte jag hem. Stannade på ICA och köpte bröd och sedan hem. Tog en snabbmiddag idag ägg bröd och bacon. Såg på teven när jag åt men fanns inget att se idag boxen var tom. Så jo jag träffade en granne som lånade mig en bok som jag skall sätta igång att läsa till lördag. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe och så gjorde jag övningarna. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde övningarna idag och det gick okey hade lite ont i ryggen idag efter att packat upp många kartonger.

ROMAN: Ja vi får se om jag kommer igång med detta igen hoppas det snart.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: