torsdag 2 juni 2016

Torsdag 2/6-2016 20:09

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt små kass natt inatt. Igår jag var ute och det gick inte så bra så igår när jag la mig så glömde jag att ta tabletten och tog de andra istället. Men jag kom på att jag skulle upp så jag tog den starka med tänkte det är nog ingen fara. Då var klockan redan 22:38 och jag somnade sedan rätt snabbt och sov okey men vaknade ett par gånger. Kom ur sängen till 10:30 och fick i mig frukosten och så stack jag till ICA. Jag gömde igår köpa bröd så jag fick göra det idag. Och brödet jag hade hade inte blivit kasst så jag fick mina mackor idag med. Så sedan hem och till tre så stack jag till träningen sedan hem igen. Jo jag vet inte om jag sa det igår gömde nog det jag la upp statistik igår innan jag kom igång. Så mer? Jo kom hem och gick igång med middagen och såg lite på teven med när jag åt. Så fick jag i mig en kopp kaffe och så nu är jag här. Kan meddela att till lördag skall jag installera om musikdatorn hoppas jag att jag kan göra men jag tror att det skall gå bra nu med det nya jag fick redan på. Så har jag sedan söndag att få in allt i den igen. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja idag hade jag hög fart men det visade sig att jag glömde en övning idag. Men allt gick bra annars.

ROMAN: Ja vi får se när denna punkt kommer igen snart hoppas jag men vi får se.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: