söndag 5 juni 2016

Söndag 5/6-2016 20:08

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt inatt sov illa men rätt okey på morgonen. Kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten. Sedan satte jag igång med musikdatorn och efter ett krångel så fick jag den att installera igen. Då var klockan två tiden. Sedan fick jag in skyddet och så lite till och backuppen så den kör nu backupp så det är nog klart tills imonn. Sedan är det till att installera igen och det kommer ta tid. Troligen så måste jag ut till tisdag och sedan igen till torsdag och kanske fredag med. Blir en hård månad detta. Har nu 900 kvar att leva på tills den 25é. Så mer? Jo till tre tiden ja närmare till fyra så gick jag igång med middagen hade idag pepparbiffar och ris och pepparsås. Så såg lite på teven med men fick inte ner maten idag igen. Fick ett samtal så sket det sig idag. Så mer? Jo jag vann inte nått på eurojackpot men kanske lite på lotto ser idag på Twitter om det gav nått. Så mer? Nä nog för idag men en rätt okey dag idag ändå fick ominstallerat och jag är nöjd.

TRÄNING: Ja har idag packat väskan och jag är redo för träningen imonn. Men imonn så går jag redan till tolv de stänger till 15:00.

ROMAN: Ja denna punkt kommer så småningom igen hoppas jag.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: