tisdag 21 juni 2016

Tisdag 21/6-2016 20:19

DAG: Jaha till natt och jag vet inte inatt men jag kunde inte skriva idag alls så jag fick i lite mer i örat och sedan så ringde jag till läkarcentralen och fick tid tills imonn. Ja de ringde upp sedan fick jag tid till distrikts sköterskan imonn då. Så fick inte nått gjort idag heller men jag hoppas till torsdag att jag sover och att jag kan komma igång igen med romanen. Så till fyra tiden så gick jag igång med middagen hade idag kotletter med ris och såg en serie när jag åt. Sedan har jag glott lite på nya zelda spelet på Youtube men jag har inte pengar och om jag köper nytt så blir det till nästa år någon gång. Så mer? En kass dag och imonn blir också kass men sedan så hoppas jag att jag kan sova lite bättre och komma igång igen.

TRÄNING: Ja körde bara övningarna idag får se hur länge jag måste köra dem men nu tar det nog ett tag till eftersom jag lyfte på flytten. Men jag hoppas till slutet av denna månaden att jag kan köra som innan igen.

ROMAN: Ja imonn går bort men sedan till torsdag hoppas jag att jag kan gå igång. Vi hoppas på bra sömn bara så.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: