tisdag 14 juni 2016

Tisdag 14/6-2016 20:07

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen. Sov illa och kom ur sängen till tio tiden. Fick inte i mig frukosten idag utan tog en kopp kaffe. Så sedan till elva tiden så stack jag och tog vagnen till Mölndal och satte igång att städa. Kom dit till tolv tiden och gick till 15:30 tiden men jag glömde lite så jag måste dit imonn med. Hatar att städa och jag fick inte allt rent helt och hållet men så bra jag kunde. Skall imonn och fixa till ugnen glömde den idag gjorde plattorna idag och lite till. Så sedan hem och gick igång med middagen. Hade idag mos och köttbullar för det gick snabbt. Såg en serie när jag åt idag med sedan fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Hade tänkt att köra igång med romanen imonn men så blir det inte. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde övningarna idag till sju tiden.

ROMAN: Kör igen till torsdag hoppas jag vi får se.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: