fredag 10 juni 2016

Fredag 10/6-2016 20:10

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt hade illa svårt att somna och sedan vaknade jag i ett. Kom ur sängen till 10:00 tiden och fick i mig frukosten sedan väntade jag på att klockan skulle slå tre då jag stack till träningen sedan hem igen. Idag åt jag igen ägg bröd och bacon. Sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så ringde det innan jag gick igång med att äta. Skall ut igen imonn och kanske tills söndag med. Så mer? Nä inget mer idag.

TRÄNING: Ja träningen gick bra idag men jag har ont i ryggen igen efter flytten så skall jag dit imonn med och kanske på söndag med. Jag hoppas ryggen håller.

ROMAN: Ja vi får se när jag kommer igång igen. Har satt igång att läsa nya millenium fyran idag nä igår satte jag igång mer idag. Har inte läst de innan men kör denna och ser hur den är.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: