lördag 11 juni 2016

Lördag 11/6-2016 20:13

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit kass natt igen. Vakade ett otal gånger och tillslut till sex tiden. Kom ur sängen till åtta tiden fick idag i mig frukosten och så till tio tiden så ringde morsan. Mer problem. Så jag stack till henne med en gång och fixade lite sedan gick jag till nya lägenheten och satte igång där. Körde idag fram till 15:30 tiden så stack jag hem och stannade på ICA för lite vatten sedan hem. Så middag och idag fick jag inte i mig allt igen. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så gjorde jag övningarna och så försökte jag slappna av men det går inte. Så idag ser jag om jag vann nått på eurojackpot ni ser på Twitter idag om det gav nått.

TRÄNING: Ja körde övningarna idag. Har lite ont i ryggen men hoppas att det släpper.

ROMAN: Ja inget idag på denna punkt heller men jag kommer igen hoppas jag. Läser nu millenium och den är bra tycker jag men jag har inte läst de andra så jag har inget att jämföra med.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: