torsdag 23 juni 2016

Torsdag 23/6-2016 20:37

DAG: Jaha till natt och rätt okey inatt även om jag vaknade tidigt idag så rätt okey. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till ett då det var lunch och sedan igen från två till tre. Efter detta stack jag till träningen sedan hem igen. Gick igång med middagen hade idag köttbullar och spagetti ja det var träningsmaten som jag glömde göra och köpa till i fredags så jag fick ta detta. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så lite chips och snacks som jag köpte för ett par dagar sedan fick i mig rätt mycket idag. Så sedan har jag bäddat sängen och nu är jag här. Jo jag har uppdaterat hemsidan idag det är för sök funktionen som jag uppdaterade kom lite nytt så jag tänkte jag får lägga upp igen för att få med det nya. Kan säga att jag bara har fått 32 sidor på Google och jag vet inte varför jag inte får mer. Men jag tror att det tar ett tag sedan kommer mer vet inte i alla fall vad jag skall göra så jag får vänta och se. Så mer? Jo har kommit fram till att jag skall ta ett lån och köra igång min grej om den nu fungerar vet ej men jag måste göra det om det nu fungerar så jag skall ta till nästa vecka och ringa och höra vad det kostar att göra det så får vi se hur mycket jag tar i lån. Men det kommer ta 12 år att betala tillbaks igen så efter detta så har jag inte råd med något mer jo datorn kan jag ta sedan inget mer på 12 år. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag hoppas att jag kan komma över ryggen snart så jag kan köra igång igen. Jag hoppas att det släpper till slutet av denna månaden så kör jag som innan sedan.

ROMAN: Ja körde idag och det gick okey körde mina två timmar idag och så får vi se hur det går imonn.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: