onsdag 29 juni 2016

Onsdag 29/6-2016 20:07

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit kass natt inatt. Somnade till två tiden och vaknade sedan igen till fyra. Efter det så sov jag illa fram tills jag gick upp till 08:00 tiden. Fick i mig frukosten och så la jag ner romanen idag och fixade till musikdatorn med en uppdatering till Cubase. Så efter detta så väntade jag på att klockan skulle bli så pass att jag kunde sticka till ICA. Och till lite efter ett tiden så stack jag. Fick ta ut pengar med men glömde det och tog ut 300 på ICA istället. Så sedan hem och gick igång med middagen till fyra tiden. Hade idag sill och lök och potäter och såg en serie när jag åt. Så har en serie tills imonn och så en film att se till lördag. Det är den nya Bond. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde övningarna idag bara och det gick bra jag hoppas att jag kan slippa dem till nästa vecka men jag är tveksam om det är över eller inte. Skall se till torsdag hur det känns då.

ROMAN: Ja en skit natt och en skit dag men jag hoppas att jag sover inatt så kör jag imonn.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: