lördag 25 juni 2016

Lördag 25/6-2016 20:20

DAG: Jaha till natt och jag har lärt mig läsa den nya datan och jag sover kanske inte så illa som jag trodde men inte bra. Varje gång jag vaknar så är jag seg så jag sover inte så bra och klockan ser inte om jag är vaken eller sover jag var uppe idag men det såg den inte alls. Men jag har läst av och de har ändrat så jag kan se men fråga är kan man ha drömsömn i två timmar i sträck? Så länge har man väl inte det tror jag men jag skall kolla upp detta en dag. Så kom igång idag till sex tiden men somnade om igen och kom ur sängen till 10:30 tiden. Fick i mig frukosten och så tänkte jag sätta igång med romanen men inte idag. Jag var seg och så tänkte jag nä tar igen mig ett tag till så kommer jag igen till nästa vecka istället hoppas jag. Så jag gjorde inte nått på romanen idag utan segade fram till fyra tiden nä jag gick igång med träningsmaten till två tiden idag. Hade inte köpt så jag fick ta det jag hade som jag hade förra veckan med. Så efter detta så glodde jag på teven ett tag och så gick jag igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg en film. Men jag trodde att klockan var mycket så jag la ner filmen idag. Så såg jag på klockan och gick igång  igen med den. Och så fick jag i mig en kopp kaffe. Jag gjorde övningarna till ett tiden redan idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn. Då jag tänkte köra lite spel om jag har lust vill säga.

TRÄNING: Ja körde mina övningar idag tidigt för jag tänkte jag skulle slippa det sent idag.

ROMAN: Nä det blev inte nått idag men jag hoppas att jag kan köra igång till måndag igen. Bara jag sover så skall det nog gå bra.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: