måndag 6 juni 2016

Måndag 6/6-2016 20:16

DAG: Jaha till natt och en små kass natt igen vaknade ett antal gånger och till sex tiden så gick det inte att somna igen. Kom ur sängen till 10:00 tiden och fick i mig frukosten. Sedan så pillade jag lite med musikdatorn och så till tolv så stack jag till träningen. Sedan hem igen och fick i mig middagen hade idag stekt ägg och bröd och bacon. Så sedan så kollade jag på en serie när jag åt och så fick jag i mig en kopp kaffe och så ringde jag till morsan men fick inte svar. Så sedan till tre tiden så satte jag igång att ladda in lite i datorn musik. Jag trodde inte det skulle gå men jag fick in bränn programmet och lite till efter om installation så jag är nöjd. Så mer? Jo till sex tiden så ringde morsan och jag skall ut en sväng imonn. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja fick lite ont i ryggen igen så det är inte över ännu. Men snart hoppas jag.

ROMAN: Nä inget idag.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: