fredag 3 juni 2016

Fredag 3/6-2016 20:05

DAG: Jaha till natt igen då ja och lite små kass natt vaknade ett antal gånger under natten men somnade om igen kom ur sängen till 10:30 tiden fick idag i mig en ägg frukost och så till tolv så stack jag ner med tvätten. Sedan upp igen och väntade där på att klockan skulle slå 12:45 och till 12:50 så stack jag ner och hängde upp tvätten. Men idag gjorde jag ett fel när jag satte igång torken jag vred lite för långt så den stannade efter ett par minuter och tvätten blev inte torr idag. Så jag gick upp och till ett tiden ja klockan var nog halv tre när jag stack till ICA för att handla lite. Sedan då när jag kom ner så hade torken sannat och jag fick igång den igen men tvätten torkade inte idag. Så upp och förberedde musikdatorn för ominstallation till imonn. Så jag satte datorerna på skann redan till ett tiden idag och musikdatorn tog kort tid idag för jag hade raderat en hel del förra gången jag gjorde det så det gick en 250000 filer idag så var den klar jag hade nog raderat en 50000 filer. Så mer? Jo imonn skall jag då installera om datorn och så skall den stå under natten och backa upp sedan. Jag gör det imonn så har jag tid till söndag med om jag inte hinner med det tills imonn. Så mer? Jo den nya datorn kommer nog ta tid innan jag kan köpa det är brist på något vet inte vad det är men de kan vara processor eller SSD nått är det men jag vet inte vad. Jo så idag bytte jag lösenord till mitt Microsoft konto ja jag gjorde det igår lite sedan lite idag de hade ju kommit över lösen så jag såg att någon hade sett mitt och så bytte jag det. Det var en sida på ett mail som kommer från någon tidning där kunde man se och så bytte jag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja bara övningar idag men det gick bra imonn skall jag köra övningarna med en gång jag kommer upp så är de gjorda så jag har hela dan för datorn kommer ta tid.

ROMAN: Ja som jag sa så får vi se när jag kommer igång med denna punkt igen. Snart hoppas jag men ett tag till tar det.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: