onsdag 8 juni 2016

Onsdag 8/6-2016 20:06

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen. Vaknade ett otal gånger och tillslut till sex tiden efter det så somnade jag inte igen. Kom ur sängen till 10:30 tiden. Fick i mig frukosten och så gjorde jag inte nått idag pillade lite med musikdatorn. Jag la till ett abonnemang på teamvewer till den nya jag la till nyss. Den gamla slutade att gälla när jag om installerade så idag la jag nytt. Så sedan satte jag mig och läste lite och så till två tiden så stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Gick igång med middagen redan till tre tiden idag. Så såg jag den nya serien som jag spelade in i måndags. Den går på FOX och heter Outcast den är gjord av han som gjorde walking dead eller vad det nu hette. Såg idag och den kommer jag följa tror jag. Så mer? Imonn skall jag upp tidigt och sedan till morsan som flyttar imonn. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja alltså ingen träning imonn kör till fredag istället får vi se hur det går då.

ROMAN: Ja vi får se till nästa vecka om jag inte kan komma igång igen på denna punkt. Men det är mycket som skall stämma så vi får se.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: