onsdag 15 juni 2016

Onsdag 15/6-2016 20:31

DAG: Jaha till natt igen och en kass sådan igen. Sov illa och kom ur sängen idag till nio tiden fick i mig en macka och sedan stack jag till 11:10 tiden. Pantade flaskor och köpte lite spel sedan stack jag till Mölndal. Och jag tog fel på tid idag så morsan väntade på mig idag. Men jag rengjorde spisen glaset och sedan lite i med. Sedan hem igen och gick igång med middagen hade idag karréer och pommes och såg en serie när jag åt. Efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och en kexchoklad och så lite nappar. Så mer? Jo jag packade väskan och jag är redo för träningen imonn. Så gjorde jag övningarna till sju tiden med. Så mer? Nä inget mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja väskan är packad och jag är redo för träningen imonn. Hoppas bara på bra sömn så skall det nog gå bra.

ROMAN: Ja som jag sa här över så hoppas jag på bra sömn så kör jag här med imonn. Vi håller tummarna för det.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: