tisdag 31 maj 2016

Tisdag 31/5-2016 20:28

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okay natt inatt sov rätt okey fram till sex tiden men somnade sedan om igen och kom ur sängen till 10:30. Fick i mig frukosten och så sket jag i romanen idag igen. Men idag fick jag svar från HP och de sa att jag skulle sätta in usb:n i en 2 port jag satte den i en 3 port så jag skall testa det till lördag om jag kan få igång ominstallationen i alla fall. Så mer? Jo jag stack till frisören och klippte mig idag sedan till apoteket och hämtade lite sedan hem. Nä jag var inne på ICA med och köpte en nä två drickor sedan hem. Så efter detta så har jag inte gjort mycket idag. Men till tre tiden så gick jag igång med middagen hade idag hamburgare och klyft och såg två serier när jag åt. En av dem tog slut idag. Jo så träffade jag en granne som sa att han hade fått billigt på Comhem så jag skall se om jag kan ringa dem en dag och få ner mitt pris med. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. Jo jag har försökt att komma åt morsan idag men det har inte gått skall se senare om det går.

TRÄNING: Ja övningarna har jag gjort idag och det gick bra.

ROMAN: Nä inget på denna punkt idag men kanske imonn om jag inte skall ut.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: