fredag 13 maj 2016

Fredag 13/5-2016 20:04

DAG: Jaha till natt och en kass sådan inatt igen sov inte bra och vaknade till fem sju och så vidare fram till 10:30 då jag kom ur sängen. Så fick i mig frukosten och så skulle jag då gå igång med romanen. Men till tolv tiden så fick jag ett samtal och så sket sig det. Jag la ner romanen idag och kanske imonn med vi får se. Många problem nu. Så efter detta så spelade jag lite och så stack jag till ICA för att handla lite med. Sedan hem och fick igång middagen till fyra tiden idag jag var sen idag. Hade kotletter med klyft och såg ett par serier när jag åt. Sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste lite med. Och till två tiden så drog jag igång med skann för båda datorerna. Sedan efter detta så uppdaterade jag musikdatorn med via uppdate. Så mer? Ja det var nog allt för idag jo jag har spelat lite extra på eurojackpot så jag hoppas att ni håller tummarna för mig idag. Om det gav nått så ser ni det idag på Twitter eller imonn om det inte hinner upp idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde övningarna idag och det gick okey jag hoppas att jag kan vara klar med dessa till slutet av denna månaden. Hoppas då att ryggen tål att böjas igen vi får se.

ROMAN: Ja det sket sig idag men imonn om vi har tur så skall jag gå på det igen.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: