tisdag 10 maj 2016

Tisdag 10/5-2016 20:12

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen. Vaknade till sex tiden idag och kom ur sängen till tio tiden. Så fick i mig frukosten och så väntade jag på att klockan skulle slå tolv så jag skulle gå igång med romanen. Men fick ett samtal idag och efter detta så la jag ner. Har inte gjort mycket idag men jag var ute och handlade lite till två tiden. Så till tre tiden gick jag igång med middagen men var inte klar förrän till fyra med middagen. Idag hade jag köttfärssås och makaroner och såg en serie när jag åt. Så mer? Ja vi får se hur det går imonn om jag får nått gjort. Så mer? Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde övningarna idag och det gick okey.

ROMAN: Nä inget idag vi får se hur dan går imonn.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: