fredag 27 maj 2016

Fredag 27/5-2016 20:32

DAG: Jaha till natt igen då ja och igår hade jag illa svårt att somna. Somnade till tre tiden och sov sedan kasst fram till sju tiden kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten. Så sedan till 12:30 tiden så stack jag till ICA för att handla. Förta omgången var det kött sedan var det allt utom kött. Men det blev dyrt idag köttet gick på 1000 och resten 775 så jag har lite pengar kvar nu och månaden är inte slut än. Så sedan till tre tiden så gick jag igång med middagen. Hade idag kotletter med stripes och såg två serier när jag åt. Så men jag glömde en sak idag så jag måste ut imonn och köpa detta. Efter detta så kommer jag ha 800 kvar som skall räcka till den 25 blir hårt. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste lite och så gjorde jag övningarna till sju tiden. Sedan bäddade jag om och nu är jag här. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja bara övningarna idag men jag hoppas att jag kan köra stretchen sedan när denna månaden är slut. Men jag tvekar på det det är inte bra ännu, men vi får se hur det går.

ROMAN: Ja inget idag men kanske tills imonn vi får se om natten blir bra så kanske.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: