tisdag 24 maj 2016

Tisdag 24/5-2016 20:30

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen vaknade ett otal gånger och sist till sex tiden kom ur sängen till 10:30 fick i mig frukosten och så la jag ner romanen idag. Har inte gjort mycket idag alls mest dragit mig. En kass dag idag. Så till två tiden så stack jag till ICA för att få lite salt och flora det gick på 30 nått sånt sedan hem igen. Gick igång med middagen hade idag kotletter med pommes och såg en serier när jag åt, nä två. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så gjorde jag övningarna till sex tiden. Sedan bäddade jag sängen och nu är jag här. Ännu en kass dag jo jag fick ett samtal med idag till sex tiden.

TRÄNING: Ja körde bara övningarna idag men det gick bra.

ROMAN: Ja inte nått på denna punkt idag heller kommer nog ta ett tag innan jag kan köra igen.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: