söndag 1 maj 2016

Söndag 1/5-2016 20:21

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen. Igår tänkte jag göra ett nytt sätt att somna men det sket sig och jag la mig som vanligt istället. Sov sedan rätt kasst fram till elva tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med att dammsuga och sedan städade jag köket lite. Sedan gick jag igång med att se en film och så gjorde jag mat. Idag hade jag potatisgratäng och karréer och såg en film till som var så där. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe och så gjorde jag övningarna till 18:30 tiden. Så mer? Nä inget mer idag jo morsan ligger på sjukhus hoppas att det inte är så illa. Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja idag körde jag övningarna och så var det att packa väskan idag med. Så jag är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja om jag sover inatt så kör jag igen imonn igen. Vi hoppas på bra sömn inatt som vanligt.

Så och så får jag svar på lotto idag med ni får se på Twitter idag om det gav nått. Annars så säger jag det på bloggen tills måndag kväll. Nu säger jag Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: