onsdag 25 maj 2016

Onsdag 25/5-2016 20:10

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass sådan igen. Kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten. Sedan tänkte jag köra romanen men väntade till 13:00 och la sedan ner. Kan inte koncentrera mig idag alls. Så jag stack till ICA idag för att få lite bröd. Jo innan detta så betalade jag räkningarna och det blir inte mycket kvar denna månaden. Jag köpte för mycket förra månaden så idag är det inte så mycket kvar men jag skall klara mig ändå hoppas jag. Så köpte bröd idag och sedan hem igen. Så efter detta så har jag inte gjort mycket idag. Men jag skall till söndag ominstallera Windows på musikdatorn och sedan fixa den kommer nog ta hela dan det. Så hoppas jag att jag kan dammsuga med men om jag inte hinner så kan det gå en vecka till. Så mer? Till middag så hade jag kotletter med mos idag och såg en nä två serier när jag åt. Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde övningarna idag och det gick bra. Har också packat väskan idag så jag är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja nu går det trögt men tills imonn kanske om jag sover inatt.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: