onsdag 4 maj 2016

Onsdag 4/5-2016 20:09

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen men denna gång så vaknade jag till fem tiden och låg sedan vaken två timmar innan jag somnade igen en liten stund. Kom sedan upp sent till elva eller där efter och så fick jag i mig frukosten och så skulle jag då sätta igång med romanen. Men idag gick det inte alls och jag la ner till 12:30 tiden. Så kass natt igen och idag sov jag inte på morgonen heller så idag sket det sig. Så jag satte igång att spela lite och sedan så gjorde jag inte mycket alls idag men jag gick igång med en film. En som jag hade sett innan men såg igen. Så till tre tiden så gick jag igång med middagen. Hade idag kotletter med stripes och såg två serier när jag åt. Sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste lite. Så sedan till sex tiden ja klockan var 18:30 så gick jag igång med övningarna och nu är jag här. Så mer? Jo det är lotto idag men de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite. Ni får se på Twitter idag eller imonn. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde övningarna idag och så packade jag väskan med så jag är redo för träningen imonn. Ja imonn så sticker jag redan till tolv till träningen de stänger till 15:00.

ROMAN: Ja inget alls idag och inte imonn heller då jag skall till träningen redan till tolv. Sedan kommer fredag och då är det tvätt så inget den dagen heller.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: