måndag 9 maj 2016

Måndag 9/5-2016 20:12

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen har inte sovit bra på väldigt länge nu. Så kom ur sägen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den fram till ett då det var lunch och så igen från två till tre. Efter detta så stack jag till träningen sedan hem igen. Så fick i mig middagen och såg lite på teven med. Och så en kopp kaffe på det. Så mer? Jo jag vann inte nått på lotto men det är ju som det brukar vara så. Så mer? En kass dag idag jag brukar sova rätt okey på stark tablett men inte inatt. Så mer? Nä har inte mer att säga idag så jag säger hej för idag.

TRÄNING: Ja nu har jag sovit illa så länge att det är jobbigt att träna med. Men körde allt idag men inte cykeln och så hoppade jag stretchen men körde övningarna.

ROMAN: Ja hade jag tänkt mig för så hade jag skippat denna punkt idag och legat ett tag till men det gjorde jag inte. Fick till lite men jag får nog gå tillbaks igen och se för jag kom inte på mycket idag.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: