lördag 7 maj 2016

Lördag 7/5-2016 20:29

DAG: Jaha till natt och igår så fick jag lock för örat men det släppte lite när jag la mig till två tiden. Men jag sov illa och kom inte ur sängen förrän till efter elva idag. Så fick i mig frukosten och så skulle jag då sätta igång med romanen men idag sket det sig och jag la ner till ett tiden. Så istället så stack jag till apoteket och köpte propplösare som jag sedan. Så efter detta så gick jag igång med träningsmaten och så hoppade jag stretchen idag och övningarna med. Så men jag får se hur det går till  inatt om jag sover då. Och så får vi se om jag måste till läkarcentralen och skölja en dag nästa vecka eller inte. Så sedan när jag kom hem så gick jag igång med middagen hade idag fläsk och potatis med löksås. Såg ett par serier när jag åt idag har en tills imonn. Så en kass dag idag får se vad jag gör imonn. Hade tänkt installera om datorn men har inte fått svar ännu. Så det får nog vänta ett tag det. Så mer? Jo idag skall jag se om jag vann nått på eurojackpot ni får veta på Twitter idag om det gav nått. Så mer? Jo det var illa varmt idag när jag kom ut tittade inte på hur varmt det var och det var 23 idag illa varmt i min jacka idag.

TRÄNING: Ja körde inte nått idag men tar igen det till måndag hoppas jag. Måste komma igång med allt igen vi hoppas tills måndag.

ROMAN: Ja skulle kört idag men det ville sig inte alls idag. Men till måndag kör jag igen hoppas då att jag sover.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: