fredag 20 maj 2016

Fredag 20/5-2016 20:14

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen vaknade ett antal gånger under natten och kom ur sängen till 10:30 fick i mig en ägg frukost idag tar det varannandag. Så efter detta så väntade jag på att klockan skulle så tolv så jag kunde ta ner tvätten. Och det gjorde jag när klockan slog sedan upp igen. Satte datorerna på skann och sedan ner igen till ett tiden och hängde upp tvätten. Så efter detta så brukar jag gå ut en sväng men inte idag. Till två tiden så stacka jag ner och vred om hettan igen sedan upp igen. Så sedan till fyra tiden så hämtade jag upp tvätten och så gick jag igång med middagen. Hade idag karréer med pommes och såg en serie nä två idag. Sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så skulle jag gå igång med övningarna men idag tog det tid innan jag kom igång. Gjorde dem idag till åtta tiden just innan detta. Så mer? Jo det är eurojackpot idag men de ringde inte så inte över en mille men kanske lite. Ni får veta på Twitter idag eller imonn på bloggen om det inte gav nått. Så mer? Nä nog för idag ses imonn igen.

TRÄNING: Ja idag körde jag bara övningarna och det gick okey men jag hade lite ont i ryggen tog i lite mer igår och det var inte bra. Men jag hoppas att det släpper tills siste i denna månaden då har det gått två månader med övningarna så vi får se.

ROMAN: Ja inte nått på denna punkt idag men imonn hoppas jag att jag kan få till lite.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: