söndag 8 maj 2016

Söndag 8/5-2016 20:14

DAG: Jaha till natt igen och en kass sådan igen sov inte bra och kom inte ut sängen förrän till halv tolv idag. Fick i mig frukosten och så skulle jag då sätta igång med dammsugningen. Det gjorde jag idag till 13:30 tiden sedan efter detta så har jag inte gjort nått. Spelade lite med gav upp med en gång idag. Så sedan till tre tiden så satte jag mig och läste ett tag sedan gick jag igång med middagen då var klockan redan fyra. Hade idag kotletter med stripes och såg en serie som jag glömde att spela in så jag skiter i den helt har inte följt den alls innan så jag hoppar den. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste lite till sedan fick jag ett samtal. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn. Jo jag vann inte nått på eurojackpot men kanske lite på lotto ser idag ni får veta på Twitter idag om det gav nått.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och jag är redo för träningen imonn.

ROMAN: Japp imonn kör jag igång igen efter ett tags uppehåll hoppas på bra sömn så skall det nog gå bra hoppas jag.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: