lördag 28 maj 2016

Lördag 28/5-2016 20:17

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen kunde inte somna igår låg vaken länge och kom ur sängen till 10:30 tiden. Fick i mig frukosten och så tänkte jag kör inte roman idag utan jag stack till ICA för att handla lite idag. Då var klockan redan två när jag stack. Fick ta ut 300 idag så nu har jag nog inte så mycket kvar men jag laddade kortet med 200. Så sedan hem och glömde idag att göra träningsmaten så jag gick igång med middagen till tre tiden. Hade idag hamburgare och stripes och såg en film som var okey. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så hoppade jag övningarna idag. Hade ingen lust idag. Så och så är det eurojackpot idag men de har inte ringt men det som är bra är att det finns många vinster på denna så man kan ta hem en 900000 eller runt detta utan att de ringer. Så ni ser idag eller imonn på Twitter om det gav nått. Så mer? Rätt kass dag idag men jag har svårt för att skriva och då känns det som dagen går åt skogen bara för det.

TRÄNING: Ja hoppade övningarna idag men kör igen imonn hoppas jag.

ROMAN: Ja det återstår att se när jag kommer igång igen vi hoppas snart.

Så dagen är till ända och jag säger som jag brukar göra Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: