söndag 29 maj 2016

Söndag 29/5-2016 20:19

DAG: Jaha till natt igen då ja och igår glömde jag en tablett så jag sov illa natt. Vaknade ett otal gånger under natten och kom ur sängen till 10:00 idag. Fick i mig frukosten som idag bestod av ägg och mackor och bacon. Sedan gick jag igång med att ominstallera Windows och det sket sig idag ville inte alls och jag har ingen aning om hur man gör. Så jag gav upp detta till två tiden då jag satte igång att se en film till tre tiden så gick jag igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg klar filmen som var så där. Det var jurassic park ja eller vad den nya nu hette jurassic park tror jag att den hette. Så efter detta så slog jag en signal till morsan och grattade henne på mors dag. Så sedan satte jag mig och läste lite sedan tog jag en kopp kaffe och så till sex nä sju tiden så gjorde jag övningarna. Så mer? Jo vann inte nått men kanske lite på lotto idag har inte sett ännu och ni får veta på Twitter idag om det gav nått. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja idag så gjorde jag övningarna och så packade jag väskan för träningen imonn. Så hoppas vi på bra sömn så kommer det nog gå bra.

ROMAN: Ja vi får se imonn om det blir nått på denna punkt vi hoppas det och att jag sover som jag skall.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: