tisdag 17 maj 2016

Tisdag 17/5-2016 20:27

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt men vaknade till sex tiden men lyckades att somna om igen två gånger. Då var klockan åtta och jag kom ur sängen till 10:10. Då gick jag upp och fick i mig lite frukost fick inte ner så mycket idag. Så sedan till 11:30 tiden så drog jag på mig och så stack jag till spårvagnen. Sedan ut till Mölndal och träffade morsan och sedan hem igen. Var hemma till 14:30 tiden och gjorde en grej på internet åt morsan sedan gick jag igång med middagen hade idag korv och stripes. Såg två serier när jag åt och sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste lite. Så mer? Efter detta så har jag inte gjort mycket jo jag gjorde övningarna till sju tiden. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja idag gjorde jag bara övningarna och det gick okey även om jag var sen idag att göra dem.

ROMAN: Om jag sover inatt så kör jag imonn vi får se hur det går med det.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: