söndag 15 maj 2016

Söndag 15/5-2016 20:13

DAG: Jaha till natt igen då ja och en bra natt inatt, sov helt okey fram till 10:30 idag då jag kom upp och fick i mig frukosten. Så efter detta så dammsög jag till tolv tiden. Sedan så kollade jag en film och efter detta så gick jag igång med middagen. Hade idag pepparbiff med pepparsås och ris. Men fick inte ner den idag. Så efter detta så satte jag mig och läste sedan gjorde jag övningarna till sex tiden. Så mer? Jo jag har spelat lite med idag men bara skit spel på king. Så mer? Ja fick mail igår och ingen vinst på nått igår ja det var eurojackpot la på 250 på det så nu är det illa med pengar. Men kanske lite på lotto ni får veta idag på Twitter om det gav nått. Så mer? Skall ut på tisdag en sväng så jag kommer inte skriva den dan.

TRÄNING: Ja har idag packat väskan och jag är redo för träningen imonn. Så hoppas jag att jag kan köra stretchen som det skall till slutet av denna månaden. Vi får se hur det går med det.

ROMAN: Ja om jag sover inatt så köra jag imonn.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: