måndag 16 maj 2016

Måndag 16/5-2016 20:13

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen sov så där och till sex tiden så vaknade jag och kunde sedan inte somna om igen. Kom ur sängen till 10:30 och fick i mig frukosten. Sedan satte jag igång med romanen till tolv till ett så var det lunch men jag hade inte köpt nått så jag fick ingen lunch idag. Så till ett tiden så fick jag ett samtal och så sket det sig efter detta la ner till 14:00 tiden. Så sedan till tre tiden så stack jag till träningen och sedan hem igen. Fick inte i mig middagen idag igen och sedan en kopp kaffe. Ja det var allt för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja idag gick det okey gjorde allt och sedan gjorde jag övningarna och så hem.

ROMAN: Ja körde ett tag idag innan jag gav upp för dagen men lite fick jag gjort ändå.

Så imonn skall jag ut och sedan gör jag inte nått mer på den dan. Säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: