torsdag 5 maj 2016

Torsdag 5/5-2016 20:19

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt men ändå idag när jag vaknade så var jag seg. Fick inte i mig frukosten idag alls tog ett par bett sedan gav jag upp. Så sedan till tolv eller lite innan så stack jag till träningen sedan hem igen. Satte mig med maten och idag tog det en evighet att få i mig den och jag fick inte i mig allt ändå. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste lite idag. Så efter detta så har jag spelat en hel del och klarade av spelet idag. Det var då Trine som jag har kört igenom idag. Så funderar på att köpa tvåan med en dag men inte nu har inte råd. Så mer? Jo jag vann inte nått på lotto igår men till fredag är det eurojackpot så jag räknar med era tummar då. Så mer? Jo jag fick ett samtal idag med till ja jag vet inte vad klockan var men ett samtal fick jag. Så mer? Nä inte mer idag ses igen imonn. Och imonn är det tvätt och så skall jag ut och handla med.

TRÄNING: Ja idag gick det segt men jag gjorde ändå allt och jag är nöjd med denna dagen gillar inte att gå upp tidigt ja jag gick inte upp tidigt men jag gick tidigt och det gillar jag inte. Så nu är det till ja till nästa månad som är en dag som jag måste iväg tidigt igen så den dagen kommer nog också skita sig. Men vi får se.

ROMAN: Ja inte nått på denna punkt idag och inte heller imonn. Men till lördag så kör jag igen.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: