söndag 22 maj 2016

Söndag 22/5-2016 20:34

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen. Vaknade ett otal gånger under natten och kom tillslut ur sängen till 11:30 tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång att dammsuga till två tiden nått sånt. Och mer? Har inte gjort nått idag pillat lite med datorn och musikdatorn med men idag har jag slöat hela dagen. Så till fyra tiden så fick jag igång middagen hade idag kotletter med stripes och såg en serie och en film. Så fick jag telefon samtal och så fick jag sedan i mig en kopp kaffe. Så mer? Jo jag vann inte nått på eurojackpot heller men till nästa vecka då smäller jag till. Så mer? Jo de ringde inte från svenskaspel så ingen storvinst där heller, men kanske lite ni får se på Twitter idag om det gav nått. Så mer? Nä inget mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och jag är redo för träningen imonn. Kan bara hoppas att jag sover med så kommer det nog gå bra.

ROMAN: Ja skall köra imonn om allt går bra så vi ses igen på denna punkt imonn.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: