onsdag 18 maj 2016

Onsdag 18/5-2016 20:09

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen sov illa och vaknade ett par gånger till morgonen med. Kom ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Men idag gick det inte alls fick en timme idag sedan la jag ner. Så efter detta så gjorde jag inte mycket alls idag. Men till tre tiden ja det var nog halv fyra så gick jag igång med middagen hade idag korv och mos. Såg ett par serier när jag åt och så fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste ut boken jag höll på med. Så mer? Jo det är lotto idag men de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite. Ni får se på Twitter idag eller imonn om det inte kommer tills idag. Så mer? Jo jag fick ett samtal med idag.

TRÄNING: Ja idag har jag packat väskan och jag hoppas att jag sover inatt.

ROMAN: Nä idag gick det inte bra alls så tillslut la jag ner för dagen. Hoppas jag sover bättre inatt.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: