fredag 6 maj 2016

Fredag 6/5-2016 20:35

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt vaknade ett otal gånger under natten och till sex tiden så somnade jag inte igen. Kom ur sängen till nio tiden och fick i mig frukosten. Sedan fixade jag till att för tvätten och så väntade jag på att klockan skulle slå. Så när den gjorde det så stack jag ner och fick in det sedan upp igen. Så väntade jag på att klockan skulle slå så det var dags för att hänga upp. Efter detta så stack jag till ICA för att handla lite men idag gick det på 370 det var alla pengar jag hade hemma det. Så sedan hem igen och så skannade jag datorerna och så ner igen innan ja det gjorde jag innan jag gick upp från affären. Så sedan slog klockan fyra och jag stack ner och fick upp tvätten. Och så var det middag hade idag kotletter med klyft och såg ett par serier när jag åt. Sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste lite. Sedan har jag just nu innan detta pillat med Winzip kom nytt till 20.5 men jag vet inte om allt fungerade som det skulle testade lite men hann inte med idag. Så laddade jag ner ett spel som inte fungerade och det gick igång igen. Så mer? Jo jag fick inget samtal från eurojackpot men kanske lite ni får se på Twitter idag eller så imonn. Så mer? Jo jag ringde ett samtal med idag till ett tiden.

TRÄNING: Ja körde övningarna idag och det gick okey så hoppas jag att jag sover bättre inatt så jag kan köra imonn.

ROMAN: Ja bra sömn framför allt inatt så kör jag imonn.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: