måndag 2 maj 2016

Måndag 2/5-2016 20:10

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt små kass natt igen vaknade många gånger under morgonen. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen. Körde den idag fram till ett då det var lunch och så igen från två till tre. Sedan stack jag till träningen och så hem igen. Skippade stretchen idag och gick igång med middagen. Så såg lite på teven med när jag åt och så fick jag i mig en kopp kaffe med. Så mer? Nä kommer inte på mer idag på denna punkt men kommer igen imonn med mera då. Jo jag vann inte nått på lotto igår ja jag såg det igår men det var redan till lördag som jag inte vann. Men denna veckan då slår jag till hoppas jag. Eller hur?

TRÄNING: Ja körde idag men hoppade cykeln igen hoppas jag kommer igång med det till nästa vecka igen. Men träningen gick bra idag.

ROMAN: Ja körde mina två timmar idag och det gick okey på det hela taget. Kör igen imonn.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: