torsdag 31 mars 2016

Torsdag 31/3-2016 20:46

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen sov rätt okey men ändå inte super bra. Men det är för sommartiden som ställer till problem kommer förhoppningsvis gå bort snart hoppas jag. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Så till tolv gick jag igång med romanen, körde den fram till ett då det var lunch och så igen från två till tre. Så och idag såg jag att datorn kommer till fredag imonn, men det tror jag när jag vill har sagt innan så vi får se när den kommer. Så stack till träningen sedan hem igen och hoppade stretchen idag men gjorde övningarna sedan middag. Såg lite på teven med men bara slö tittade. Så fick i mig en kopp kaffe med sedan har jag spelat igen på nya spelet ett tag. Så mer? En små kass dag idag men som vanligt börjar den med kass natt.

TRÄNING: Ja körde idag men hoppade cykeln idag sedan hoppade jag stretchen med men till nästa vecka så skall jag köra igen. Hoppas att jag sover bättre då.

ROMAN: Ja fick mina två timmar idag och det gick okey idag. Imonn kör jag igen.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: