torsdag 10 mars 2016

Torsdag 10/3-2016 20:08

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt inatt. Vaknade ett otal gånger under natten vilket är konstigt när jag tar starktablett men inatt så. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten sedan körde jag igång med romanen. Körde den idag fram till ett då det var lunch och så igen från två till tre. Sedan stack jag till träningen och så hem igen. Hoppade stretchen idag och gick igång med middagen. Såg lite på teven med när jag åt och så fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? En kass dag idag och jag fick inte gjort det jag skulle på gymmet heller jo jag gjorde det men inte allt tappade farten helt idag på detta. Så mer? Ja mer? Kommer inte på mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja körde mina övningar idag och sedan hoppade jag cykeln men jag gjorde mina rygg övningar på gymmet idag så jag hade tid över idag eftersom jag har rätt lätta övningar på vissa av dem.

ROMAN: Ja körde mina två timmar idag och det gick okey men lite seg var jag.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: